четверг, 27 августа 2015 г.

Натхнення від дизайнера - Сіправська Надія

Доброго дня, любі наші рукодільниці! Сьогодні я хочу вас трохи надихнути і показати свої роботи зі штампиками.
Розпочну із такої веселої листівочки із повітряними кульками.
Використавши ось такий штамп кульки я розмалювала зображення акварельними олівцями, вирізала і залила клеєм-глоссі. Готові кульки я приклеїла на об'ємний скотч.
Листівку доповнила стрічка із відштампованим надписом з ось цього набору.


 А тепер ніжна листівка для привітання із народженням малюка.
Основним тут є штамп "Мама і дитина", який я розфарбувала акварельними олівцями. А фон і декор зробила з допомогою набору штампів "Квіти". Для фону я зробила ембосинг прозорою пудрою зображення квітів, а зверху нанесла спреї. 
Квіти і листочки для декору я відштампувала і вирізала.
 А тепер на черзі рамочка, з незвичним використанням штампів.
Для прикрашання чіпборду я використала свічечки із  набору "Свічки до свята", який я розфарбувала і покрила глоссі. Для прикрашання дзвоника штампик трохи вигнула, що було дуже легко зробити, адже вони дуже гнучкі і пластичні.


Ну ось, на сьогодні і все, до скорої зустрічі!


Комментариев нет:

Отправить комментарий